lassandebiztosan

2014. június 16., hétfő

Kislány ám a... :D

Egy mai eset: mesélte az egyik kollegina, hogy egy fickó, aki 5 hónapja van ott, megkérdezte tőle, hogy ezt a kislányt miért vették fel? Mámmint a kislány alatt rám gondolt. :D Pár évvel lehet a faszi idősebb, mint én. Azért megnéztem volna az arcát, miután a munkatárs közölte, hogy 2009 óta vagyok a cégnél (jó, ebből 1 év meló, 3 év gyes, de ez most mindegy) van egy férjem és egy 3. életévét betöltött gyerekem. :D Pedig már dohányárú vásárlásakor sem kérik el a személyimet. (Nem, nem szoktam vissza, 4 éve tiszta vagyok, csak néha szoktam venni férjnek ezt-azt.)
Nem az, inkább nézzenek fiatalabbnak, mint öregebbnek, de akkor is. Meg amúgy nem tudom, mi köze hozzá vagy miért érdekli a munkába állásom oka. Sokan gondolják magukat nálunk főnöknek meg a másiknál feljebbvalónak... Az egyik csaj is, miután pénteken közöltem, hogy én ha nem haragszanak, hazahúzok, erre ő: "oké, elengedünk". :D Gondoltam magamban, kössz, főnökasszony. :P Mindegy, idővel majd leperegnek rólam az ilyesmik, de amúgy nagyon kíváncsi lennék pl., hogy miket beszélhetnek a hátam mögött, ami nem jut vissza hozzám! Szerintem közte van, hogy lassú vagyok. Igen az vagyok, beismerem, de ez a 4. hetem, és én mindig is lassabb voltam picivel, mint az átlag, viszont szerintem elég kis hibaszázalékkal dolgozom cserébe, itt meg az nem hátrány, sőt követelmény.
Mindegy, összességében tényleg örülök, hogy dolgozhatok. Bár a kezdeti lelkesedés alábbhagyott és már kezdek úgy menni, hogy a f*szomnak van hozzá kedve. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése