lassandebiztosan

2014. január 11., szombat

Miss Sporty Metal Flip 030

Beszereztem a címben szereplő lakkot. Nem volt az én pénztárcámhoz mérten olcsó, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem tetszett felkenve. :( Valahogy túl világos és nem fogott meg, nem volt elég zöld sem. :( Befordultam. Majd a kezdeti sokk után elkezdtem agyalni, hogy hogy lehetne megoldani, hogy tetsszen. Fogtam pár zöld lakkot (a kedvenc színem, így választék van), és az egyiken fedőlakként egész tetszetős lett. Így nem bántam meg végül, hogy a kosaramba tettem. Amúgy olyan lakkot keresek, ami a bogárszárny fülbevalómhoz hasonlít, de lehet, hogy ki kell kevernem, mert nem találtam egyelőre ilyet. Lehet, hogy megszületik a második franken lakkom? :)



Majd hozok egy összehasonlító képet is, ha ráveszem magam, hogy kizárólag magában használjam a Miss Sporty-t.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése