lassandebiztosan

2014. január 14., kedd

Meggyőztetek! :)

Mivel két olvasóm is szólt, hogy van ez a 'Donate' gomb, így úgy döntöttem, miért ne? Ha már ennyien mondjátok, csak megpróbálom, köszi, hogy szóltatok, hogy van ilyen! :) Végül is, veszítenivalóm nincs vele, ha soha, senki nem utal egy árva fityinget sem, akkor sincs semmi vész, az a plusz egy sárga nyavalya meg lazán elfér az oldalsávban. :)
Én nem is hallottam erről vagy legalábbis nem tudtam, hogy mi ez. Az a lényege, hogy ha valaki úgy érzi, hogy anyagilag szeretne bennünket támogatni, akkor az oldalsávban elhelyezett gombra kattintva könnyedén megteheti (ha erre a képre kattintotok, akkor is el tudtok jutni az adománygyűjtő perselyünkhöz)

Lehet használni PayPal-fiókot, amennyiben rendelkeztek ilyennel (én akkor csináltam, mikor az eBay-ről rendeltem a Cukinak Csizit a Dóra meséből, mert egyszerűen itthon nem találtam elfogadható áron...). De nem szükséges hozzá, anélkül is lehet adományozni.

Furán érzem magam ettől az egésztől, zavarban is vagyok, meg végül is nem éhezünk meg ilyenek, a csekkeket is tudjuk fizetni (jó, olyan trükközések vannak, hogy csúsztatgatjuk őket, határidő után sikerül kifizetni némelyiket és hasonlók), de az is biztos, hogy nem élünk nagylábon.

Ha valaki úgy érzi, hogy szeretne bennünket anyagilag támogatni, nagyon örülök bármekkora összegnek, az adakozó döntheti el, hogy mennyit ajánl fel. (Be lehet állítani fix összeget is, de nem éltem ezzel a lehetőséggel.)

A PayPal szerintem egy nagyon jó dolog, például ha vesz az ember valamit és nem érkezik meg a dolog vagy hibás, akkor visszakapjuk a pénzünket (olvastam, hogy bár persze utána kell menni, de működik a dolog). A másik jó tulajdonsága, hogy nem olyan veszettül drága. Az alábbi linkre kattintva láthatjátok, hogy mennyit von le (90 Ft+az összeg 3,4%-a, amit például pénzbefizetésnél a befizető dönti el, hogy ő vagy a fogadó állja -e):
https://www.paypal.com/hu/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees

Itt magyarul is nagyon jól össze van foglalva:
http://online-fizetes-magyarul.info/paypal/paypal_szamla.html

Ha valaki szintén ki szeretné helyezni ezt a gombot a blogjába és elakadna, akkor szóljon bátran, szívesen segítek!

6 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik.
    A) kérdésem, hova megy a pénz? (bankszámládra vagy a paypal fiókodra? Onnan ki tudod venni? Ez csak kíváncsiság.)
    B) látod-e, ki küldte. Én ugyanis lelkes anonim adakozó vagyok. Utálom, ha tudnak rólam. Vagyis ha csak egy összeg érkezik, akkor az én voltam. :D Na, de tényleg, nem kekeckedni akarok, hanem érdekel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megfogtál! :)
      A) Szerintem a paypal-fiókra megy és elméletileg az én kártyatípusomra le lehet kérni a paliról.
      B) Na ez egy nagyon jó kérdés, de fogalmam sincs. Arra is kíváncsi lennék, hogy az én nevemet vajon látja -e a befizető? Amikor vásároltam az eBay-ről, akkor az eladónak csak a felhasználónevét láttam utaláskor is. Szóval látok rá esélyt, hogy a nevünk titok marad, de nem mernék rá mérget venni.

      Törlés
  2. Hát persze hogy meggyőztünk, főleg én DD, ha egy orvosnak nem derogál ilyet kirakni, és még haszna is volt belőle, konkrétan kb. 40 ezer Ft, na nem nőgyógyász és egyéb siker szakma, csak olyan átlagosan szar fizetésű, akkor te mért ne tehetnéd meg? Én lennék az első aki küldenék, de ez a fos pay pal nem műxik szudánból, mert valami embargós szar van amerika meg közte, kártyával meg nem szeretek fizetni neten, ha van jobb ötleted, pl. átutalási számla, az jó lenne. Fogok olyan kártyát csináltatni, amit csak a neten használok, az biztonságos, meg a pay pal is, ha éppen tudnám itt használni. Ne szerénykedj, ami kell az kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól érveltetek, és tényleg nem tudtam nemet mondani. Már azt is kitaláltam, hogy ha esetleg nekem is utalnának páran, akkor mire költeném. :) (fejlesztőeszközökre, mert bazi drágák, és ha kinőné a Tündüs, akkor odaadnám ingyen hasonló helyzetben lévőknek.)
      Láttam az általad említett blogon azt a sárgát, de mivel az angol tudásom nem a legjobb, sőt, katasztrófa sajnos, így nem tudtam mi a fene az. :O De nektek hála, már tudom. :)
      Sajnálom, hogy nálatok nem műkszik a paypal. :( És nem csak azért, mert így nem tudsz utalni nekem, hanem mert bár még csak egyszer használtam, de nagyon jó dolognak tartom, kár, hogy egyes helyeken nem elérhető. :(

      Törlés
  3. Örülök, hogy sikerült meggyőzni ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nektek, kedves volt tőletek, hogy szóltatok róla. :)

      Törlés