lassandebiztosan

2013. szeptember 26., csütörtök

Annyira fura az agy!!!

 Van ugye a Kicsikönyv, ami a másik blogom, ami nyitott formában működik. Elárulom nektek, hogy még nem tolonganak a vendégírók (eddig egy anyuka keresett meg írási szándékkal, többieket meg próbálom rávenni). :S Mondjuk 1 hónapja indult, és sejtettem, hogy azért kell idő mire kicsit beindul, ha egyáltalán beindul valaha. Na mindegy, fő az optimizmus, szóval ki fogja ott forrni magát, csak türelem kell. :) És annak azért nagyon örülök, hogy 72 lájkolója van az oldalnak. Persze ez nem az én érdemem, trükköztem egy kicsit. ;)

 Egy anyukának írtam, hogy mit szólna, ha feltenném a kislányáról készített videót, és beleegyezett. Nagyon jól esett, örültem neki, kedves volt tőle. A kislány történetét azóta követem nyomon, hogy elkezdtük a Dévényt és nagyon érdekesnek találom. Megdöbbenve és a csodától átszellemülve figyeltem, hogy egy kis tündér lányka, akinek csupa rosszat jósoltak az orvosok, még a megszületéséről is le akarták beszélni a szülőket, milyen szépen fejlődött/fejlődik. Gyorsabban, mint az én lányom. /Persze persze, nem hasonlítunk, nem a csudát nem :) /
  Azért is elgondolkodtató a két kisasszonyka közti különbség, mert ha egymás mellé tennénk az agyukról készült MR képeket, nem akarnánk hinni a szemünkek. Ugyanis Rita agyállománya egy fejlődési rendellenesség miatt kevesebb, mint az átlagé; míg ugye Hancsesz MR-je negatív, szemmel láthatóan minden rendben van a kobakban. Viszont a fejlődése és a jelenlegi állapota nem áll összhangban az agyfotóval. Szerintem. :/

 Valahogy én úgy képzelem, hogy a Tündüsnél a finomhangolással, bedrótozással lehet valami gikszer. Vagy valami mikroszkópikus, sejtszervecske szintű, anyagcserét érintő apró eltérés, ami így nyilvánul meg. Vagy a kettő vagy ki tudja hány tényező játszik közre egyszerre? Mindenesetre nagyon érdekes az agy és szeirntem még rengeteg felfedeznivaló vár a tudósokra. :) Mikor még volt Discovery-nk (már vagy 1 éve nincs, azóta sem hevertem ki teljesen, kedvencem a World-ön sugárzott Csoda, hogy élek volt. Meg persze a Túlélés törvényei :D Mikor nászúton nomádoskodtunk az erdőben, Bear Gryllsnek képzeltük magunkat. :P :D ), ott láttam egy olyan történetet, hogy egy lánynak a fél agyát el kellett távolítani egy baleset miatt, és mégis tud teljes életet élni, dolgozik, nyilatkozott, stb. Erre itt van a leánykám, akinek meg rengeteg dologgal kell megküzdenie, megtanulnia teljesen ép aggyal... Különös nagyon.
 Amúgy -gondolom az érintettség kapcsán is- annyira érdekelne, hogy mi okozza az eltéréseket, furcsaságokat, vagy hogy miért jó egymás mellé pakolgatni dolgokat például. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése