lassandebiztosan

2013. január 16., szerda

Vegyes

 Holnap találkozunk a gyógypedagógussal. Várom nagyon, de közben nincs kedvem egy újabb idegennek elmondani a bajomat. Azt is kicsit unom, hogy a lányt mindig méregetik, tesztelgetik, figyelik. De ha azt akarom, hogy jobb legyen neki, akkor le kell nyelni ezt a békát, és remélem cuki lesz a nő. Lehet, a hülye idő miatt is vagyok ilyen kedvetlen, itt semmi hó, csak latyakos, nyálkás, nyirkos, undi idő van, amit utálok! Egyedül akkor nem voltam téli morciban, mikor terhes voltam. Azon kívül minden télen előjön, de az a jó, hogy úgyis tavasz lesz, amit meg imádok, és olyankor nem is vagyok annyira kiállhatatlan, hisztis picsa. :)


 Hogy nehogy elfelejtsem, hogy hogy híjják egyetlen sarjunkat, csináltam Hancsika betűket a falra faspatulából és jégkrémpálcikából /pedig hogy morgott az ember, hogy nem dobtam ki őket....:) /Az ötletet a Kifli és levendula blogról nyúltam.

  És végül a leányka folyadékpótlási szokásairól: mostanában kissé megőrjít, hogy mennyire rigolyás az ivás terén... Még mindig csak hanyatt fekve hajlandó inni. Legújabban csak a szobák bizonyos pontjain. Ha messzebb kínálom meg a képzeletbeli itatótól, akkor fogja magát, odamászik, és eldobja magát. Nem lényeg, hogy ott vezeték, vagy egy halom játék van, neki csak ott jó valamiért.
 Nemrég még az volt a hóbortja, hogy inkább kitikkadt, mintsem a pelenkázón kívül ivott volna. Megkínáltam egy nap százszor, de nem. Viszont ahogy az említett helyen kapta meg a cumisüveget, egyből lehúzott 3 dl-t... Mondjuk, ha jobban belegondolok, régen meg csak a babakocsiban volt jó.
 És nagyon ritkán jelez, hogy szomjas, max 5-ször ha csinált ilyet. Pedig kellene innia, mert még mindig hajlamos székszorulásra. Azt már nem is említem, hogy válogat is. Olyat, hogy vizet igyon?! Áááh, inkább kiszáradna. A rostosokból se mindegy, hogy milyen... Azt már nem is írom, hogy már az evőkéje sem az a mindent befalok típusú...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése