lassandebiztosan

2013. január 14., hétfő

Cicabo...

 Valakinek legalább tetszik. :D Olyan ezen a képen, mint valami szörny. Alámászik, belemászik, labdázik benne a macska. Amúgy nem semmik ezek a kölkök... A cica játékaival inkább Hanna játszik, míg pl a Bilibo-val meg a Móki. De ezek a tesók már csak ilyenek, mindig a másiké kellene, az valamiért mindig jobb. :)
  Párszor már megengedte Hanna, hogy megpörgessük benne. Annyira nem esett hanyatt tőle, én viszont annál inkább. Nagyon jó benne forogni, sőt fitnesz gépnek is használom úgy, hogy beleállok, és "hasizmot" erősítek vele. Negyed forgás jobbra-balra-jobbra-balra. Nagyon jó, mert nekem szétnyílt a hasizmom, még mindig több ujjnyi rés van, és ez addig marad is ilyen, míg nem leszek rohadt gazdag, és jól megműttetem. Felülésezni sem tudok, így a Bilibo segít, hogy egy kicsit átmozgassam a pocakomat, ami reggel olyan, mint egy 12 hetes terhesé, miután valami belekerül a gyomromba, lazán félidősnek elmennék... Amúgy rejtély, hogy miért kék, ilyen jött. Kicsit csalódott voltam, narancssárgát vártam, de jól van ez, már kibékültem vele. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése