lassandebiztosan

2013. január 3., csütörtök

Bolondok háza

 A mai nap szörnyű volt. Kezdődött azzal, hogy hajnal fél5-ig nem tudtam aludni, csak forgolódtam, hol az ember horkolt, hol a gyomrom égett, hol a macska sz*rt, és mint egy őrült, kaparta az almot... Végül átmentem Hannához, és ott a földön nagy sokára elaludtam. Ilyenkor persze, ha később térek nyugovóra, mintha megérezné a tündüs, és a szokásosnál hamarabb kukorékol.
  A szemeimet alig bírtam nyitva tartani, ez hagyján. De amit ez a csaj ma művelt??? Semmi nem volt jó neki, nyüszített, megvadult, tiltakozott minden ellen, de amivel a legeslegjobban eldurrantotta az agyam, hogy többször veszélyeztette a testi épségét a hisztijeivel. Engem ezzel nagyon ki tud hozni a sodromból. Csak a csodareflexeimnek köszönheti, hogy nem zúgott ki az etetőszékből, nem esett le a pelenkázóról, és nem borult be a számítógép asztal alá. És mindezt 1 nap leforgása alatt. Még fürdeni sem akart, csak tombolt, mint egy félőrült, vért izzadtam. Lehet, hogy ez már a dac korszak? Majd rálesek, hogy az mikor is szokott gyünni... Közben a férjem is megvadult, így teljessé téve a lelki harmóniámat. :)
Azért jó dolgok is történtek ma: beszéltem a leendő fejlesztőnkkel, majd 17-én kell mennünk, és Szegedre a pszichiátriára is elég hamar, 24-ére kaptunk időpontot, ahol meglesik, hogy mennyire gyanús autizmusra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése