lassandebiztosan

2013. január 6., vasárnap

Bilibo

  Mikor még a helyi, játszóházas, fizetős gyógypedagógushoz jártunk, ott láttam egy fura szerzetet, ami felkeltette az érdeklődésemet. Ilyen ülőke féle volt, de el nem tudtam volna képzelni, hogy mire jó. Próbálta a nő beletenni Hannát, de nem tetszett neki. Így nem is foglalkoztam tovább ezzel a műanyag nyavalyával.
  Aztán már nem is emlékszem pontosan, hogy hogyan, mikor és miért, de rátaláltam a neten, és azt is megtudtam, hogy becses neve az, hogy Bilibo. A leírások alapján nagyon tutkó dolog, annak ellenére, hogy egy különös alakú műanyag teknőnek tűnik, amit elég sok pénzért árulnak.
  Azért is gondoltam, hogy nem ártana beszerezni egy ilyet, mert ha sikerülne megértetni vele, hogy mekkora buli beleülni, ráállni vagy beleállni, akkor ez is jól megfejlesztené az egyensúlyérzékelését. Ha esetleg nem így történne, akkor sincs vész, mer' ebben az a pláne, hogy akármire lehet használni, csak a gyerök képzelőerején múlik, lehet páncél, pajzs, bölcső, szánkó vagy bármi, és 90 kg-ot elbír, szóval legfeljebb majd én beleülök, pörgök és már megérte. :) Na jó nem, de hasonló érvekkel győzködtem magam, hogy megrendeljem.
  Elkezdtem hát vadászni. Először használtat kerestem, de egyszerűen nincs. Vagyis van, de gyanúsan kevés, elképzeléseim szerint ez is azt bizonyítja, hogy szeretik a gyerkőcök. Találtam 2 hirdetést, az egyik pofátlanul többér árulja, mint az új... Persze, rajta a címke, meg állítása szerint új, de azért többért adni, mint a bolti ár??? Na mind1. A másik 4500-ért kínálta meg, a villámár 5000, de akárhogy számoltam, nem sokat spórolnék rajta, és végül Béla győzött meg, hogy inkább ne kockáztassak, vegyem meg újan.
  Hát jó. Az elsőként feltűnő webshopokban 7000 Ft. Hm... plusz szállítás, az azért már sok. Tovább nézelődtem, és nagyon megörültem, mikor láttam 6200-ért. A befutó áruház azonban 5800-ért árulta, 1000Ft a fuvar, és ez még semmi: lájkoltam a honlapjukat, így állítólag még ajándék tollat is kapok öcsém! :D Betojok! Érdemes sok helyen szétnézni. Annyi bibije van, hogy nem választattam hatszázféle szín közül, így be kell érnünk egy narancssárgával, ami olyan, mint a régi kukásautók színe. Valahogy túléljük, bár én pinket vettem volna legszívesebben. :)
  Várom, hogy megérkezzen, kíváncsi vagyok, mit fog szólni hozzá!


  Amúgy ha már szóba jött az egyensúlyérzékelés fejlesztése: úgy örülök, hogy tetszik neki a TSMT, ez megkönnyíti a helyzetünket, ekkor legalább nem kell harcolnunk (nem úgy, mint etetések, tisztábatevések alkalmából, napjában többször...) És már szemmel láthatóan sokat fejlődött. Ülve is kell oldalra hintáztatni a gimnasztika labdán, és eddig dőlt a feje a törzsével. Pár napja viszont már szépen tartja. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése