lassandebiztosan

2012. október 15., hétfő

Végül nem is volt szörnyű a felmérés

Mikor a tanácsadáson voltunk, a védőnő mondta, hogy a helyi játszóházban fejlesztés is van. Ennek nagyon megörültem, ma el is mentünk állapotfelmérésre (tegnap előzetes terepszemlét is tartottunk, mert 600 Ft/óráért lehet menni a játszóházas részre, a labda tenger nagyon tetszett neki). A felmérés ingyenes volt. A fejlesztő hölgy annak a csajnak az anyukája, aki a szobatársam volt szülésnél. Kicsi ez a város... Szimpatikus, tapasztalt nő, nyugdíjas, van tapasztalata a korai fejlesztésben és szüksége is van a Cukinak egy kis löketre, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy járni fogunk. Ayres terápiával fogja kezelni. Hallottam már róla, annyira nem vagyok képben, hogy mi ez, de jónak tűnik. Persze ezért már perkálni kell, de elég barátságos az összeg: 2000Ft/alkalom. Hetente kellene mennünk, de ahogy számolgattuk, nem fog beleférni, így abban maradtunk, hogy kéthetente megyünk. Na ezt az érzést sem kívánom senkinek, hogy a pénz határozza meg a gyerekünk fejlődését. Szörnyű komolyan. :( Azért bízom benne, hogy ez is elég lesz. Azt is mondta a nő, hogy ha nem reagál egy bizonyos idő múlva, akkor ő küldi tovább.

Furcsa ez is: annyi vélemény van az állami fejlesztésekről, hogy igazodjon el az ember, ha tud. Nekem egyetlen érvem van mellette: ingyen van. Viszont, ha abból indulok ki, hogy az ingyé mozgásfejlesztéssel mire mentünk, eléggé elbizonytalanodom. Persze, lehet, hogy ezen a területen hatékonyabbak, de fene tudja. Eddig akárhány emberrel beszéltem arról, hogy menjünk, ne menjünk, mikor menjünk, mindenkinek más volt a véleménye...

A Tündüs elvolt, felfedezte a terepet, kis érdeklődő volt nagyon. Voltak gyerkőcök is, az egyik fiú "jól" fel is lökte, és beleesett valami szerkentyűbe, de abból ítélve, hogy hamar abbahagyta a sírást, nem eshetett olyan nagy baja. :)
Bele lett téve valami lavór félébe, tetszett neki nagyon, nem félt a nénitől sem, és vigyorgott ezerrel.

Tegnap csináltam lámpaburát, hát mi mást is csináltam volna. :D Majd hozok róla képeket. Jó dolog bíbelődni, kreatívkodni, mert rendesen kikapcsolja az ember agyát. És még tervebe van véve rengeteg dolog, ugyanis nemrég felfedeztem magamnak a Pinterest nevezetű oldalt, és annyi ötlet van ott, hogy hihetetlen, és csomóba bele is szeretek, és minden vágyam, hogy elkészítsem. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése