lassandebiztosan

2012. május 6., vasárnap

Nem tudok betelni az új tudományával! :)

Tegnap sikerült rávennem, hogy ülésből felálljon. :) Ezt kiadta házi feladatnak a gyógytornász, de eddig a mi ágyunknál próbálkoztam, de ott nem nagyon ment, itt viszont hamar rájött. Olyan édes volt, ahogy remegtek a kis lábai. Hihetetlen, hogy milyen ütemben fejlődik, ma már egyáltalán nem remegett, és egyre hosszabb ideig tudja tartani magát. :) Nemrég még egyáltalán nem helyezett súlyt a lábára. Most meg már milyen ügyes.

A másik csudajó dolog, hogy beszereztünk egy gyerek binyigliülést, ami férj járgányára került. Tegnap és ma is bicikliztünk. Mivel kocsink nincs, így ez nagyban megkönnyíti, meggyorsítja a közlekedést. Meg amúgy is, én nagyon szeretek tekerni. Hátul mentem, olyan cuki volt, ahogy csak a kobakja teteje látszódott. :D Már várom, hogy csinálhassak neki szökőkút frizkót. Az apja még hátmasszázst is kapott a kis utasától. :D

 Ma ült először bevásárlókocsiban. Ez is tetszett neki. Volt, mikor már unta, ilyenkor olyan zabálnivalóan kiabált. Imádom, hogy ilyen kis csérogós. :) Erről jut eszembe, a legújabb hangja a: trrrrrrrr. Majd megpróbálom levideózni, olyan édes. Pörög a kis nyelve állandóan.

 Én meg már több, mint 1 éve nem festettem ki a körmöm, pedig előtte elég sokszor pingáltam. Most viszont kaptam a Cukitól anyák napjára kettőt, egy gyönyörű zöldet és lilát, így muszáj voltam kilakkozni mind a 20 körmömet. Kedves volt Embertől, ő volt az ötletgazda, hogy ezt kapjam. Jól esett nagyon, és még szempillaspirált is kaptam. Jah, és magától kakil a lány, úgyhogy most valóban semmi okom panaszra, teljes vidámság van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése