lassandebiztosan

2012. május 9., szerda

Mosódejó

Cukinak a lábán egy ideje éktelenkedik egy hámló, néha vöröslő folt. Ekcéma szerű, de csak 1 db. Az új dokink mondta, hogy lehet gomba, kenjem a rávaló krémmel. Nem mulasztotta el 2 hét alatt sem, így abbahagytam, most testápolózom ezerrel, meg nem használok többé az ő ruháinak a mosásához vegyszereket. A miénkhez sem szándékozom többé, de persze nemrég vettünk egy flakonnal, így azt még el kell használni. Ha ezek hatására sem múlik, akkor elviszem az orvoshoz.

Ez a mosódió nagyon megtetszett. Bioboltban vettem pont ilyet. Annyira tetszik már maga a vászonzacskó is. 3000 Ft (a neten olcsóbb, de a szállítással már szinte ugyanott vagyok), és kb. 100 mosásra elég, és öblítő sem kell. Kicsit szokatlan még, hogy nem árasztanak illatfelhőt a ruhák, viszont cserébe nagyon puhák. A diónak van egy kis ecetes illata, ami egyáltalán nem bántó. Olyan jó, hogy csak pár db héjat belevágok a tatyóba, bedobom a dobba, és már lehet is mosni. :) És még a Földet sem szennyezem.  Persze a makacs foltokat nem szedi ki, de azokkal az intelligens mosóporok sem bánnak el.
Amúgy sem vagyok egy domesztosz függő, kicsit irtózom is a vegyszerektől, olyan büdösek. Vízkőoldásra egy jó ideje Froscht használok, de mivel olcsóbb az ecet, így ha elfogy, azt is lecserélem. A súrolója is nagyon bejön a békásnak. Ne higgyétek, hogy retekben élünk, de nem vagyok híve a fertőtlenítsük agyon a lakásunkat. Kellenek ott a bacik! Tündüsnél az első félévben voltam parásabb,  ha leesett a cumi, egyből főztem, de mivel már nagylány, és amúgy is egész nap a földön csúszik mászik, már nem aggódom annyira.

Tegnap este nem alud(tunk) jól. Rengetegszer kelt, a fönti két kisőrlőjére gyanakszom, lehet azok mocorognak. Duzzadt az ínye, és mindkét helyen átjött már egy-egy csipkécske. Ezekkel biztos jobban megszenvedünk, mint a kicsikkel... De már "csak" 12-nek kell kibújnia. :) Van ám pozitív hozzáállás! :D Persze este, mikor századjára megyek be, akkor is lehetne, ehelyett néha már kajabáltam is, amire persze Embör is felkelt, és nem keltettük a legideálisabb család képét. :) Rendes volt, mert átvette a kisasszonyt. Ő valamiért jobban tolerálja ezeket az éjszakai megvadulásokat. (Lehet, mert a nappaliakban nincs annyira része...) Egy ideig én is jól kezelem, de aztán szakad a cérnám. :(

A tornán kedden nem volt valami együttműködő. Megint előadta járatásnál a rángatózásos produkcióját, így most nem is sikerült olyan szépen lépésekre sarkallni. Viszont oldalazva szépen ment. Előttünk volt egy bárányhimlős baba, úgy lettek hazaküldve. Anyuka azt hitte, allergiás a gyerek... Felhívta a gyógytornász a gyerekorvosukat, aki mellesleg a miénk is, hogy mi legyen. Mondta, hogy alapos fertőtlenítés, és szellőztetés után nyugodtan mehetnek tovább a kezelések. (Nem lettem volna boldog, ha kimarad.) És mellékesen rólunk is esett szó, dokinő mondta, hogy van egy új páciense, és érdeklődött felőlünk. :)

Ma pedig olyat csinált a Cuki, amit (magától, hashajtó nélkül) még sosem: úgy összetrottyintotta magát, hogy muszáj volt egyből megfürdetni. :)

Próbálkozik a kapaszkodva felállással, de még izmosítania kell a lábikóit, egyelőre még nem megy neki. Várom már nagyon, kíváncsi vagyok, mikor fog sikerülni. De a lényeg, hogy már helyez súlyt rájuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése