lassandebiztosan

2012. május 4., péntek

Liebster Blog díj

Köszönöm a díjat, amit Anikótól kaptam. Olyan szépeket írt rólam, nagyon jól esett olvasni. :)


Szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat.
- Ezután gondolkodj el, melyik az az 5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Olyan blogolókat részesíts előnyben, akiknek 200-nál kevesebb követője van.
- Írj 5 dolgot magadról

Akiknek adnám:
Babi 

5 "titok" rólam:
- Lusta dög tudok lenni sajnos, és ezt nagyon nem szeretem, de rajta vagyok, hogy ez változzon.
- Ki nem állhatom az igazságtalanság bármilyen formáját, ha ilyet tapasztalok, dühöngök.
- Lázadó vagyok, néha még most is késztetést érzek, hogy feketére festett szemmel és körmökkel botránkoztassak, de aztán rájövök, hogy csak nem vagyok már gimis rocker. :)
- Tegnap a szerenádozókat látva, kicsit bepárásodott a szemem. (Régen nem értettem, miért pityeregnek annyit az emberek, most meg sokszor én is elérzékenyülök.)
- Egyszer nagyon jó lenne végigmenni az Országos Kéktúrán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése