lassandebiztosan

2012. május 16., szerda

Nagyon megtetszett neki...

... hogy tud állni az ágyában, ezért tegnap este óta ezzel szórakoztatja magát és minket is alvás helyett. :D Ahogy letesszük, rögtön feláll, de közben iszonyú álmos, lehuppanni még nem igazán mer, így meg kell menteni. Olyan zabálnivaló, ahogy örül magának! Jaj, de vártuk már ezt, és végre eljutottunk ide. Nagyon jó érzés!

Nekem meg nőtt két dudor a nyakamra, és most teljesen be vagyok tojva, hogy nem -e valami nagyon rossz dolog miatt van. :( Bújtam is a netet, ami nagy kár volt, mert persze tele van ijesztő dolgokkal. Pl.: ha nem fáj, akkor lehet akár nyirokcsomó daganat is. És nekem sajnos nem fáj, megfázva sem vagyok, fogam sem fáj, és még kemények is, szóval van rá esély, hogy nem egyszerű nyirokcsomó duzzanatról van szó... Holnap megyek dokihoz. Lehet, most sokan hipochondernek néztek, de én úgy vagyok vele, hogy inkább menjek fölöslegesen orvoshoz, minthogy utána nagy gond legyen. Meg engem nagyon zavar, hogy ott vannak, már utálok tükörbe nézni, mert mindig eszembe jut, ahogy meglátom őket. Próbálom azért nem nagyon idegesíteni magam, hisz mikor a kisasszony nagyon szorulásos volt, akkor is az internet szerint mindenféle szörnyű betegségek miatt volt, aztán meg kiderült, hogy allergia, ami eszembe nem jutott volna. De nem is az én és a Google feladata diagnosztizálni, ezért is döntöttem úgy, hogy elmegyek, még ha idiótának is néznek ezért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése