lassandebiztosan

2012. május 25., péntek

Fejlődésneurológián

Ma voltunk a fejlődésneurológián. Várni kellett 1 órát, de ilyeneken már nem akadok fenn. A Cuki kicsit már unta, bár mi nyűgösebbek voltunk, mint ő. :) Szerencsére azt a választ kaptuk, amire vártunk: nem kell menni többet. :))) Ennek azért is örülök, mert érdemben nem tudtak nekünk segíteni. Sőt, azt fikázták, aki igen is segített, támogatott, fejlesztett, és mégis megkérdőjelezték hatékonyságát... Azt is mondta a doktornő, hogy nem kell vinni gyógytornára most már. Számon volt, de visszafogtam magam, hogy hagy döntse már el az, aki hetente látja és kezeli a lányomat, hogy kell -é. (Tanulok, tanulok: sokszor rá kell hagyni az emberekre a hülyeségeiket, és nem pazarolni energiát a meggyőzésükre.) Attól eltekintve, hogy nem ismeri el a DSGM-et a doktornő, egész jó arc, és nagyon kedvesen bánik a babákkal. Elmeséltem nekik, hogy hogy jártunk a volt orvosunkkal, és ez mosolyt fakasztott mindannyiunk arcára. :)
Kicsit picsogtam is, mármint pontosabban fogalmazva inkább csak párásodott a szemem. Pedig már több, mint egy éve szültem, mégis nehéz, és utálok oda visszamenni. :( Már enyhültek azért a rossz érzések, de elmúlni teljesen szerintem nem fognak sosem, de evvan. Azért menjen a picsába az összes majom, akinek a keze benne van a városunk szülészetének bezárásában!!!

Ezután betértünk egy bevásárlóközpontba. Valahogy nem vagyok egy plázacica, nem is érzem magam valami jól ilyesféle helyeken, de hát néha muszáj... Találtam egy qrva jó fürdőruhát, amire már nagyon régóta vágytam. Ugye a hasam olyan lett a terhességtől, aminek látványával nem ijesztgetném még az ellenségeimet sem... Viszont strandra meg jó volna menni, így egy olyan darabról álmodoztam, ami hastakaró, de nem egyberészes, mert abban meg a dülledés látszik. És találtam, és szép is, úgyhogy nagy a boldogság. Néztem pár helyen, de L-esnél kezdődtek az ilyen típusúak, ammeg az én S-es méretemre (mini csecsekkel) kissé hülyén állna, itt viszont volt megfelelő méret. :)

 Majd néztünk a csemetének cipellőt. A választék siralmas volt. :( Végül ennél maradtunk, bár kicsit nagy, de bízom benne, hogy mire igazán szüksége lesz rá, belenő. Nem vészesen nagy rá, de lehetett volna egy számmal kisebb, de természetesen nem volt...

Ma egy fórumon úgy felb*szódtam, hogy csak na! Egy bige írja, hogy a Dévényes szakképzés pár hónap. Ha nem tudja, hogy miről beszél, akkor miért kell baromságot írni??? Egyébként 2 éves a képzés... A másik, ami még ennél is jobban kiverte a biztosítékomat, hogy egy nőszemély ijesztgette a másikat, hogy egy 10 hónapos babának már állnia KELL, mert neki mindkét gyereke csinálta ennyi idősen. Idióta picsák! Persze nem hagytam szó nélkül, és ez viszont nagyon jól esett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése