lassandebiztosan

2013. november 29., péntek

Minden bajom elszállt, makk egészséges vagyok és mindezt Marikának köszönhetem!!!

Ma nem volt reggel olyan hej de jó kedvem, viszont a fb-on az egyik igen kedves ismerősöm megosztotta Marika gyógyító képét, amit napjában többször nézegetve teljesen kicserélődtem, megváltozott az életem, újjászülettem, meggyógyultam. :D Na jó, ez persze nem igaz... De azért jót mosolyogtam.
Először azt hittem, hogy csak valami poén, de belenéztem egy kicsit a honlapba, és az alapján nem viccnek szánták.
Szeretném kihangsúlyozni, hogy én tiszteletben tartom az emberek hitét addig a pontig, amíg nem akarnak megtéríteni, megmenteni a pokoltól a hitetlenségem miatt és amíg ők is elfogadják, hogy én sajnos nem igazán hiszek semmiben. Ez a gyógyító kép viszont nekem már sok és egyszerűen nem tudom hová tenni, értelmezni, felfogni... o.O Bár, lehet, hogy Marika meg engem nem tud hová tenni. :O Na mindegy, nekem ez akkor is meghaladja a képességeimet...

http://afenygyermekei.hu/New_page_33.htm

6 megjegyzés:

  1. Ok, mostmár nekem is jó kedvem lett, köszi :))))))))))))))
    Tomi anyukája

    VálaszTörlés
  2. Ha az előbb nem ment volna el az üzenet akkor még egyszer rövidebben: Marika lapja egy nagy röhej.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a hosszabb verzió elszállt, mert nem találom. :(
      Biztos nem vetíted ki elég gyakran Marikát, vagy 12 óránál hamarabb víz éri a testedet. :D :P

      Törlés
    2. Most voltam úszni DD. Ja, a hosszabb üzenetbe azt írtam hogy a túlsúlyával egy kicsit ha többet foglalkozna, biztosan az a probléma is megoldódna ha elég sokáig nézi magát :-)

      Törlés
    3. Jaj, de jó úszni is! Milyen rég voltam... (nyáron, egyszer)
      Mondasz valamit. :D

      Törlés