lassandebiztosan

2012. december 7., péntek

Újdonságok

Gyorsan leírom, nehogy feledésbe merüljön, hogy milyen újdonságokat tud a leányzó:
- Az egyik ilyen, hogy nagyon belendült az állathangok utánzása. :) Édes nagyon. Amit mond: vaulálálá (háp), kokül-kokül (erre először azt hittem, hogy google, de később rájöttem, hogy ez a kotkot, mert a mit mond a tyúkra mondja), liú (nyaú),  (mú), cincincincsipcsiphuhú (ezt a bagoly mondja), kukú (kukurikú).
- Ha büdi, mindig kérdezem, hogy van -e kaka, amire általában visszamondja, hogy kakakakak. Ha puki miatt szaglik, és érdeklődöm, akkor is mondja, hogy kakakakka. Egyszer meg már olyan is történt, hogy kérdeztem a szokásost, mire mondta a választ, de a lényeg nem ez, hanem hogy mikor kérdeztem, hogy hol a kaka, elkezdte ütögetni a pelust. :)
- Hajlandó néha egy teljes szobahosszt motorozni . :D Van hogy ő veszi elő, és rá próbál ülni.
- Pohárból egyre szebben iszik.
- Azt nem tudom írtam -e már ide, hogy tolja a csattogó lepkét, ami kissé hangos, de örülök, hogy rájött a nyitjára. A babakocsit is szépen áttolja a küszöbön.
- Ad puszit. :))) Lehet, hogy hülyén hangzik, de az első pusszancs előtti nap láttam a tv-ben, hogy hogy tanítják a fókákat rá. Innen szedtem az ötletet. Az arcomat már régóta dugdosom a szájához, de eddig jobb esetben csak nézett, hogy mi a fene bajom van, rosszabb esetben ellökött magától. Most viszont itt a titok nyitja: a puszi után nagy felugrás, nevetés, juhú, köszi-möszi hangos ismételgetése. :) És bevált. Azóta próbálom úgy csinálni, hogy kevésbé látványosan török ki, ugrás már nincs, csak mosoly, és visszapuszi. Annyira édes, és nagyon jó érzés ahogy a puha kis száját odanyomja az arcunkra, mikor kérjük. :)

Hamarosan meg kifejtem bővebben, hogy mi történt az Aranykapunál, de most megyek robotot varrni, már 3 végtagja nagyjából kész, remélem karácsonyra a fa alá tudom tenni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése