lassandebiztosan

2012. szeptember 12., szerda

JÁTÉK amarántért

Mikor a kórházban voltunk tejterhelésen, a szobatársunk  mondta, hogy ő sok amarántot adott a fiának, hogy meglegyen a megfelelő ásványi anyag bevitel a tejallergia ellenére is. Azt sem tudtam, mi a fene lehet ez. Később el is feledkeztem róla.
Valamelyik nap viszont az egyik blogon találtam egy linket, ami elvezetett egy másikra, az pedig egy 3. blogra, ahol amarántos recept volt. Innen jött az ötlet, hogy kicsit utána nézzek, mi is ez az amaránt. Izgalmas dolgokat találtam róla, röviden annyi, hogy ezt már az inkák is fogyasztották, szinte a legősibb kultúrnövények egyike, és még a beltartalma is egyedülállóan komplex. :) Sok benne a vas, magnézium, kalcium, lizin (hogy ez mi az ördög???), fehérje tartalma kiválóan hasznosul. Betöltött 9 hós kortól adható, ezt INNEN szedtem, ide is érdemes benézni, sok jó recept van. ( Nem lennék vegán vagy vegetáriánus, mert szerintem nem véletlenül gumós a fogunk, és nem tudom elképzelni az életet húsleves nélkül pölö. De mindenkinek szíve-joga úgy táplálni a gyerekét és magát, ahogy akarja. A tejkerülés miatt sok használható recept található az ilyen oldalakon.) Az olvasottak alapján egy nagyon egészséges cucc, amit ráadásul sokrétűen fel lehet használni. Én először a leányzó húslevesét dúsítottam vele. Lehet csak simán tejbe, gyümölcslébe, akármibe; panírozni is lehet vele, stb. Akit érdekelnek további részletek, ITT olvasgathat még.

Ha ellenállhatatlan vágyat éreztek a kipróbálására, nincs más dolgotok, mint jelentkezni a játékra. Ahhoz, hogy részt vegyetek a sorsoláson, annyit kell tennetek, hogy szeptember 19-ig a megjegyzéseknél közlitek, hogy szeretnétek játszani. Sorsolás 20-án lesz, terveim szerint a Tündike fog majd húzni, ha rá bírom venni. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése