lassandebiztosan

2012. szeptember 28., péntek

Függöny aggodalom, jujjj

Az úgy történt, hogy függöny után néztünk. Ez ugye nem egy olcsó mulatság. A létező legolcsóbbat vettük, 790 Ft volt métere. Ez 180 centis, szóval kb a párkányig fog érni. Az a problémám, hogy olvastam, hogy széles ablakokhoz ( helyesebben fogalmazva nem az ablak széles, hanem több ablak van egymás mellett) inkább földig érőt ajánlanak, mert az szebben mutat. (Minek olvasok ilyeneket?!) Viszont az olcsóságon kívül az is a rövidebb mellett szót, hogy az nem takarja el a radiátort. Na nem nézegetni akarom a fűtőtestet, hanem nem szeretném, hogy lefogja a hőt. A dolgokon változtatni már nem tudok, hisz a függöny a varrónál, de azért most kicsit félek, hogy majd ronda lesz. Szerintetek???

Más téma: életemben először rendeltem az interneten keresztül könyvet. Régóta van netünk, de valahogy nem vonzott a rajta keresztül történő vásárlás. Nem tudom, mi lehetett az oka, lehet maradi vagyok. Most viszont szépen lassan "megfertőződöm". Kezdődött, hogy vettem egy aukciós portálon játékot, majd átálltam a másik oldalra, és adtam el ezt-azt. Majd jött a könyvrendelés. Elképesztő!!! Ülök a gép előtt vasárnap este 11-kor, nyomkodok, pötyögök, kosárba teszek, stb., majd kedd reggel 8-kor a futár telefonja ébresztett, hogy itt van a kapuban :) Gyönyörűen néztem ki, szegény, lehet, hogy megijedt tőlem, volt egyfajta fejszerkezetem... :D
És hogy mit rendeltem? Csudijó szivacs gyerekkönyveket. :) Bogos Katalin, Horváth Mónika: Foltos, Csillagbari, Röfike, Bársonyfül, és Pöttyöm című olvasmányokat. A leporellókat valamilyen oknál fogva imádja enni, tépni, tönkre tenni. Már nem is számolom, hogy mennyi landolt a kukában, pedig azok is cukik voltak. :( Ezért gondoltam, hogy valami strapabíróbb kellene. Már régen szemezgettem a Csendike és társaival, itt volt hát a remek alkalom.
Nekem nagyon tetszenek. Szép rajzok vannak benne, aranyos kis történetekkel. Szerencsére a Cukkancsnak is tetszik, zabálnivaló, ahogy olvas belőlük, valami hihetetlen komoly fejjel. :D Sajnos azért ezek sem 100%-ig Tündi biztosak, már pár darabkát leharapdált róluk... Azt el is felejtettem írni, hogy a gyönyörű, drága, fogat állítólag kevésbé átrendező cumiját is megcsócsálta. Még szerencse, hogy észrevettem, hogy csak egy hajszálnyi anyag tartja a helyén... Nem sokat bírt ki.

Nagy újság: megtaláltam végre a Picnik utódját. Nagy szívfájdalmam volt, mikor megszüntették ezt a szuper képszerkesztőt még valahogy április környékén. Kipróbáltam pár programot, de olyan nyögvenyelősek voltak, meg nem sikerült úgy szerkesztgetni sem a képeket, ahogy annak idején a Picnik-kel. És a hős neve: PhotoScape. Röviden: rohadt jó!!! Átlátható, egyértelmű, ráadásul még magyar is, pofon egyszerűen kezelhető, aki olvasni tud, annak nem okozhat problémát a kezelése, ráadásul még ingyenes is. Régebben Ashampoo-val csináltam a montázsokat, de nekem az nagyon macerás volt, és a végeredménnyel sem voltam elégedett, és csomó időm ráment... Az Ashampoo ferdén rakja be a képeket, és nekem nehéz volt vízszintesbe hozni őket, ha épp úgy szerettem volna, hogy álljanak. Ezzel viszont gyorsan, egyszerűen lehet több képet összeilleszteni, és még nagyon klassz keretek is vannak hozzá. Én merem ajánlani mindenkinek, aki szeret fényképekkel bíbelődni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése