lassandebiztosan

2014. július 15., kedd

Buzilobbi

Valahogy rátaláltam a Buzilobbi Internesönel Magyarország Facebook oldalára. És hát ez a fajta humor nekem nagyon fekszik. :) Na meg persze vérbeli buzilobbistaként alap, hogy tetsszen. ;) Szóval, ezen a bejegyzésen pl. szétröhögtem magam és jó lenne, ha pár "divatbuzizó" is megnézné és elgondolkodna egy kicsit:

Az egyik nagy kedvencem:
"Mi lesz még itt a virágkarneválon! :D" 
            "Mocskos virágok, nyíljanak a négyfalközt!"



Jövőre pedig tényleg jó lenne eljutni a Pride-ra! Bízom benne, hogy sikerülni fog! :) 

Örülök, hogy viszonylag balhémentesen zajlott! A papruhás munkássága nem tetszett, de a kamion tetején papírral térítőé sem... És a családvédők egyik résztvevője által mutatott egyetemes kabbe  Ezzel kapcsolatban egy szerintem nagyon jó cikk itt található, nekem is hasonló a véleményem:

4 megjegyzés:

  1. Barbara Várkonyi2014. július 15. 8:08

    :-D jó ez a fészes link! Jót nevettem én is! Meg is osztottam, mint hű buzilobbista! :-)

    VálaszTörlés
  2. Welcome To Reality2014. július 15. 12:50

    Ja igen, a Buzilobbi Internesönel igazi kultoldal :D Van ám még, ott van a Jobbik Meleg Tagozat meg a Jogunk van felkerülni a köcsöglistára is, aminek nem tudom ismeritek-e az előzményeit :D

    VálaszTörlés
  3. A köcsöglistáról félfüllel hallottam szerintem a híradóban, de nem biztos, hogy ott; lehet, hogy olvastam. Ez nagyon durva!!! Viszont egyvalamit tudok: ha eljutok, ha nem a következőre, mindkét esetben bejelölöm azt, hogy részt veszek rajta. Hisz szeretnék felkerülni a listára!!! Nézelődtem a deres.tv-n o.O ... hát szavakat nem találok. Lehet, hogy azokról is kellene listát készíteni, akik lájkolták az oldalukat, nem? ;) :P Amilyen az aggyonIsten ugyebár.

    VálaszTörlés
  4. Welcome To Reality2014. július 16. 1:14

    Tuti pokolban végzed. Ez már csak így szokott menni.

    VálaszTörlés