lassandebiztosan

2020. január 19., vasárnap

Iskola, állatorvos

Csütörtökön telefonált az egyik tanárnő, hogy pénteken nem lesz fűtés, melegen öltözzenek a gyerekek és hogy 12:45-13:00 közt menjünk értük. Visszakérdeztem (legtöbbször, ha időpontot beszélek meg valakivel, így teszek). Másodjára is ezt adta meg. Fel is írtam.
Másnap sétálok a kutyákkal, direkt az iskola fele mentem, láttam, hogy 1-2 szülő ott van, meg is szaporáztuk a lépteinket az ebekkel, így 12:40-re ott voltam. Nem sokkal később jött le az osztály. Látom valami nagy gondja van a lánynak... Próbálta rejtegetni, de végül kibukott szegényből, hogy:

-Mért nem voltál itt időben anyu, hát lekísért a Julcsi de nem voltál sehol. Állatorvosnál voltál?
-Nem, dehogy, hát megbeszéltük, hogy délután megyünk együtt.
-De hát már délután van!
-Jó, ez igaz, de majd csak uzsonna után.
-Rendben, de akkor is elkéstél és mikor Julcsival felmentünk én sírtam, hívtak játszani, de én inkább néztem a falat.
-Mi van? Hogy késtem volna el? Hát direkt fel is írtam, siettem.

Valami hasonló párbeszéd zajlott köztünk. Kiderült még az is, hogy mikor az osztálytársa lekísérte, akkor nem volt ott senki kint az iskola előtt. Ez az jelenti, hogy fél 1 előtt leküldték és baromira nem értem, hogy miért, mikor nem ez volt megbeszélve, miért nem a többiekkel jött le alapból. Pipa voltam, mert szegény nagyon kiborult, alig értette meg, zaklatott volt, sírt. Nem durvult el nagyon, de nagyon nem szeretem, mikor feleslegesen van stresszelve...

Házi és uzsonna után elvittük Mókit a dokihoz, mert a nyakán és a fején varr szerűségek jöttek ki. Összesen 4. Persze voltam olyan hülye, hogy egyből Google, ami természetesen mindenféle rémisztő betegségeket adott ki. Mondom inkább lássa akkor orvos, ne idegeskedjek. Vizsgálgatja, nézegeti, mire a Tündüs:
-Óvatosan a drágámmal!!!
Annyira aranyos főnökasszonyos hangsúllyal adta elő, hogy nem igaz. :D
Kiderült, hogy csak szőrtüszőgyulladás. Nagyon örültünk, nagylány is imádja és kölcsönös. Reggelente mindig bemegy hozzá a macska, befekszik mellé, olyan hangosan dorombol, hogy a másik szobában is hallom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése