lassandebiztosan

2014. szeptember 1., hétfő

Höhö

Csak hogy megörökítsem, hogy milyen kurva pozitív vagyok... :D Sokat agyaltam, hogy mi legyen a tetoválásom, de szerencsére ez az élethelyzet megkönnyítette a döntést. Egy madárka lesz (há' me' most már én is szabad vagyok, remélem szárnyalni is fogok).
Hűűű, és mindjárt holnap, úgy várom! Fura lesz, hogy az a testrészem, amit eddig szégyelltem és takargattam, az meg fog szépülni. Izgulok nagyon!

Nagyon durva, hogy ilyen rövid idő alatt ennyi változás lett/lesz az életemben...

2 megjegyzés:

  1. szia
    Mi?
    Ez már végleges? :-(
    Zavar ez a vigyorgó fej, bocsi
    a tetkót mutika majd
    hűűűű, nem is tudok mit reagálni

    VálaszTörlés
  2. Szia, ugyan, ne zavarjon, engem nem zavar. :)
    Az 1hetes tetovámról is hamarosan beszámolok, most épp hámlik és ronda.

    VálaszTörlés