lassandebiztosan

2015. március 27., péntek

Egy kis változás

Mostanában nem ment a blogolás, ez a bejegyzések számából is látszódik. Lenne miről írnom, de valahogy mire idejutok, elmegy az ihlet, meg mondjuk pár mondatért nincs kedvem elkezdeni egy bejegyzést. Úgy voltam vele, hogy összegyűjtöm fejben a történéseket és majd megírom egyben valamikor, de aztán ez mindig elmaradt. :( De közben meg nagyon nem szeretném, hogy a számomra fontos események, cukiságok, fejlődések, (és mindezek dátuma, sorrendisége) a felejtés homályába vesszenek. Így arra gondoltam, hogy ha valamit gyorsan, röviden le akarok jegyezni, akkor írok a Facebook-ra. Nem kell megijedni, nem vagyok lájkvadász (éppen ezért megváltoztattam a lájkboxot is), szóval ne aggódjatok, nem maradtok le semmiről akkor sem, ha nem nyomtok tetsziket, hisz az oldalsávban olvashatóak a közösségi oldalon lévő bejegyzések is. Azért persze nem haragszom a lájkolásért; sőt, igencsak jól esik és köszönöm!  :)

Újra elkezdtem lakkozni a körmeimet (eddig annyira csúnyán töredeztek, hogy nem vitt rá a lélek, meg lusta dög is vagyok voltam). De mivel ez a blog inkább Cukkancsról szól, így továbbra sem szándékozom a lakkjaimról írni és képeket megosztani itt; viszont az Instagram-on előfordulhat ilyesmi, ami szintén megtekinthető az oldalsávban.

Úgy érzem, hogy soha nem tudnék már felhagyni a blogolással, valahogy az életem része lett, hiányozna az egész. Ezt lehet, hogy csak azok értik meg teljesen, akik szintén vezetnek internetes naplót. Amúgy az energiáimat is próbálom most a tavaszi megújulás kapcsán átcsoportosítani, így reményeim szerint ide is többször fogok írni, mint az utóbbi időkben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése