lassandebiztosan

2014. augusztus 2., szombat

Megőrülök!!!

Az utóbbi pár napban rendesen cincálják az idegszálaimat, úgy érzem magam, mint azok a mesehősök, akiknek gőzöl a fülük...

Kezdődött a külföldi némberrel hölggyel, aki rágyógyult egy kutyára, mert elmondása alapján beleszeretett az egyik ismerőse. Csináljak már róla több képet, nézzem meg, hogy a pórázhoz mit szól. Mondom oké. Úgy esett, hogy pont oltás/chipezés volt a menhelyen, így elmaradt, csak arra volt idő, hogy az adatlapokat csinálgassuk és hogy az új kutyákról csináljak pár képet. Amúgy halkan megjegyezném, hogy az ominózus ebről vannak jó képek, lehet következtetni a küllemére.
Következő héten teszteltük pórázra, csináltam még róla pár képet. Írtam neki, hogy elkészültek. Gallery-re szoktam tölteni, gondoltam ha ennyire érdeklődik, majd megnézi a jelzésem után. Hááát nem. Ő elvárta volna, hogy külön neki küldjem. o.O És amivel felhúzott, hogy azt írta, hogy jó, akkor plusz 2 kép...köszi mindenesetre. Nekem ez egy kicsit gúnyosnak hangzik vagy elégedetlenkedőnek. De most mit várt el? Rengeteg kutyát kellett fotóznom, a többiek is fontosak, és naná, hogy azokat helyezem előtérbe, akikről mondjuk egy nyamvadék használható kép sincs, de nem??? Legszívesebben azt válaszoltam volna, hogy hát azért szívesen vazze.

Ugye nemrég történt a facebook csoportos kipenderítésünk. Nem esett jól. Oké, szarok rá meg minden, de hazudnék ha azt írnám, hogy nem zavar és nem dühít! Azóta még két embert kidobtak... Egyikőjüknek az volt a bűne, hogy meg merészelte kérdezni, hogy ugye nem ez az a csoport, ahol hülyeségeket írnak egyesek az autizmus okairól. Úgy bemásolnám a zsidózós mentésemet, de nem merem, félek, nehogy valamilyen következményei legyenek...

Aztán szintén egy bula nő idegesített fel, legszívesebben elküldtem volna már a fenébe. Az történt ugyanis, hogy még júniusban eltűnt a kutyája. Láttam én is plakátolva a városban sok helyen. Aztán most írt egy levelet a menhely fb-oldalára, hogy nincs -e kint a kutyája. Hát mondom én nem tudom, de megadtam a menhely vezetőjének a számát, hogy hívja fel. Erre azt felelte, hogy nem akar telefonálni. o.O Megkérdeztem, hogy ugyan miért nem, mire a válasza, hogy mikor eltűnt a kutyája, akkor volt kint a menhelyen és a hölgy nem volt vele kedves. Hát én sem lettem volna, az biztos, most is rendesen vissza kellett magam fogni többízben. Az történt ugyanis, hogy egy nő megtalálta a kutyáját, kivitte a menhelyre, de teltház volt, nem tudta átvenni. Chip természetesen nem volt a kutyában, pedig 2013. január 1-e óta kötelező, anélkül veszettség elleni oltást sem kaphat az eb. Gondolom a menhely vezetője emiatt sem volt cukimuki a kutyáját kereső hölggyel.
Ez írtam is neki, hogy gondolom okkal volt "nem túl kedves", és erre még neki állt feljebb, hogy hát de ez meg az. Arra a kérdésemre, hogy miért nincs benne chip, azt válaszolta, hogy azért, mert ők is így kapták, meg nincs értelme, meg nagyon sok kutyában nincs. o.O Na ekkor már kezdett a pumpám felmenni. Nem tudom, valahogy ha én kerülnék hasonló helyzetbe, inkább behúznám fülem-farkam... Mi olyan bonyolult abban, hogy kötelező???
Sajnos biztos forrásból tudok olyat, hogy egyes állatorvosok chip nélkül is beoltják veszettség ellen a kutyát. :( Sőt, még a gazdát lebeszélik a chipről olyan indokkal, hogy ó, hát már nem sok van hátra a kutyának, felesleges beletetetni... Grrrrr... Pedig tudnia kellene a dokinak, hogy chip nélkül hiába a matrica az oltási könyvben, az transzponder hiányában ÉRVÉNYTELEN, és ugyanolyan, mintha nem lenne beoltva. Ha valakit megharap, vagy valami, súlyos bírságokat is kiszabhatnak a tulajra. Arról nem beszélve, hogy már a chip hiányáért is jár a bírság. De komolyan, hogy csinálhat ilyet egy állatorvos??? Megáll az ész...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése