lassandebiztosan

2014. december 7., vasárnap

Egyszerű adventi naptár

Idén nagy karácsonyváró lázban égek. Nem magam miatt, hanem a leányzó miatt. Nem tudom szavakkal kifejezni azt, hogy mekkora boldogság, hogy nyit a külvilág felé, hogy érdeklődik, hogy (ha kedve van) tud együttműködni, megért dolgokat. Tavaly egyáltalán nem volt még ilyen és olyan fura, hogy most meg igen. Bevallom, a tavalyi ünnepeket csalódásként éltem meg; tudom, hogy csúnya dolog, van is bűntudatom miatta. :(

Na de a jelen a fontos és optimistának jobb lenni, mint rinyap*nának: gondoltam, gyártok egy olcsó, egyszerű naptárat, hátha örömmel fogja bontogatni. És így lett. :) Nem követelőzik, simán megértette, hogy 1 nap egy csomagot bonthat. Büszke vagyok rá nagyon. Sőt, annyira beleépült a napirendjébe, hogy már azon tanakodunk, hogy lehet, hogy karácson után is folytatnunk kell a bontogatást... :O

A naptár tényleg nagyon egyszerű és pénztárcabarát. Alapanyagként papírboltban fellelhető háztartási csomagolót használtam, ami 200 Ft-ba került (120x80cm egy ív és 5db van egy csomagban). Ezt az anyagot nem is ismertem, mármint nem tudtam, hogy lehet kapni. A korai fejlesztésen pingált rá a leányzó, ott láttam először ilyet és nagyon megörültem, mikor mondta a gyógypedagógus, hogy potom pénzért árulják.

A hajtogatás is egyszerű, így csináltam, csak előtte összegyűrtem majd kisimítottam a papírt :

Forrás: Pinterest

Vettem még tortapapírt (asszem így hívják), db-ja 6 Ft-ba fájt. Szóval ez sem egy nagy összeg. És akkora mázlim volt, hogy nem tervezgettem a méreteket, hanem csak ahogy jött és legnagyobb örömömre pont jó méretű zacsikat hajtogattam a tortapapírokhoz. 20x20 cm-es papírból készítettem a csomagokat, és ez a mérésnél is könnyített a dolgomon,  hisz az ívek 20 centinként vannak behajtva. :D 
A csipeszeket szintén kb. 6Ft/db áron sikerült beszereznem.
Az első bontás után agyaltam, hogy hogy jelezzük, hogy az már nyitva, de mondom, ha nem rakjuk vissza, akkor hülyén nézne ki, így abban maradtunk, hogy a kibontottat úgy helyezzük vissza, hogy a tortapapírt nem hajtjuk félbe.


2 megjegyzés:

  1. Olyan jó ezt olvasni. Az adventi naptár is szuper, és nagyon örülök, hogy a kicsi lány ennyit változott tavaly óta. :-) Megértem, hogy nagy öröm ez nektek.

    VálaszTörlés