lassandebiztosan

2011. december 30., péntek

Ahol a madár se jár + a nap tanulsága

 Nem vagyok egy ügyes kezű. Szóval elég keveset kreatívoskodom, de most kedvet kaptam hozzá, és gyártottam egy madáretetőt. Íme a remekmű:


 A gond csak annyi, hogy ezek a kib*szott(ul aranyos) madárkák nem jönnek. Pedig az ablakból pont látnánk őket. Ajánlom nekik, hogy feltűnjenek! Lehet, majd a fagyok beálltával megjelennek.

 És amit ma megtanultam: este igenis le kell venni a telefon hangját. Tegnap a melóból hívtak végtörlesztés ügyben, ma meg anyósom keltet. Nem haragszom, hisz én voltam hülye. A lány 5kor bőgött, majd Ember horkolt, mire abbahagyta, újból a lány kezdett rá, és mire visszaaludtam volna, csörgött a telefon. Ezek után feladtam az alvást. Voltam már kipihentebb is. :)

  A leányzó nem fosik, sőt, egyáltalán nem produkál semmit a pelenkába. Hiába a Milumil komfort (direkt szorulásos babáknak), Laevolac, kamillatea, Mira baby víz, székletlazító kaják, szorulást okozók kerülése...Nincs több ötletem. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése