lassandebiztosan

2012. május 24., csütörtök

Ka

 A szókincse a drágámnak kissé beszűkült, ugyanis minden "ka". :D Először azt hittem, hogy a KAticára mondja, mert mikor azzal játszott, nagy bólogatások közepette mondta, hogy "ka". Aztán rá kellett jönnöm, hogy ez most az általános szava sok mindenre: baba, cica, pisi, kaja. Pelenkázásnál legújabban mikor kibontom, mindig pisil, én mondom neki, hogy ügyi vagy, pisiltél, mire ő nagy vigyorogva: "ka". De mondom életem, ez nem kaka, hanem pisi. Erre ő kissé felháborodva, hogy mit képzelek én, rávágja, hogy mánpedig az "ka". Annyira édes egyem a kis pöntyögőjét! :)

Elképesztően fejlődik, szinte minden napra tartogat valami újdonságot. :) Tegnap a hónaljánál fogva tudtam járatni. Ez óriási előrelépés (szó szerint is), mert a gyógytornán sem lehetett vele bírni, toporzékolt, pedig még fel is ébresztettem hajnali fél 8-kor, de most a fáradtság sem csitította be. Házi feladatnak kaptuk a járatást. Amúgy én azt hittem, hogy ezt nem szabad, de mondta a gyógytornász, hogy csak az nem szerencsés, ha feltartja a kezét, és úgy sétáltatjuk, szóval azt nem szabad, de így lehet, sőt kell is. Egyre több súlyt helyez a lábaira. Oldalazva is egyre profibb, sőt tegnap még le is guggolt a kiságyban. Teljesen elégedett és nyugodt vagyok végre. :) Kértem szakvéleményt is, amit holnap viszek a neurológiára, és remélem többé nem kell oda vinni. Várom a holnapot, jó lesz egy kicsit utazni. A volt dokinkat meg úgy elküldeném a sunyiba, és megmutatnám neki a leányzót, és megmondanám neki, hogy másokkal ne legyen ilyen görény és etikátlan, érzéketlen tuskó.

Van egy biobolt, ahol lehet kapni 160 pízért egy kupica búzafűlét. Ma lehúztam egyet. Kicsit drága azért, de állítólag nagyon jó hatásai vannak olyan betegségnél, amitől rettegek. Voltam vérvételen, ami sajnos nem mutat gyulladást, így valószínűleg nem attól van a duzzanat a nyakamon. Nagyon be vagyok tojva, be is gubóztam kicsit. :( Sokszor jutott eszembe, hogy milyen rossz lenne, ha nem látnám felnőni a gyerkőcöt, ha nem lehetnék nagyi. Hülye gondolatok ezek, de most ezek jöttek. A tükröt le akarom takarni, mert akárhányszor kezet mosok eszembe jut az az izé... Rossz a várakozás is, majd 31-én megyek uh-ra, aztán meg ki tudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése