lassandebiztosan

2012. október 23., kedd

Kecó

Hozok pár képet a lakásról. Kezdem a Cuki szobájával, amit már egész jól megszokott. Eleinte nem nagyon ment be játszani, de már kezdi elfogadni az új helyet. Annyira boldog vagyok, hogy végre nem fázunk, és nem vizesek a falak. Amott úgy nem szerettem, hogy vizesedett. Talán ez is adott egy lökést, mikor azon tanakodtunk, hogy panel, vagy házrész. Persze nagy munkával meg lehetne oldani, ha jól tudom aláfalazással és szigeteléssel, hogy ne csucsogjon a fal, de kinek van arra pénze lakásvásárlás után (meg amúgy is). Annyi pénzből, ami nekünk rendelkezésünkre állt, valószínűleg csak egy dohos kis házikóra futotta volna, jobb ez így.

Én panelban nőttem fel, és bár nem annyira szerettem, hogy nincs udvar, így most felnőtt fejjel azért látom, hogy mennyire kényelmes... Csak fizetni bírja az ember, és akkor nagyon sok teendő nincs vele jobb esetben. Ami még szuper, hogy mindenhol állandó a hőmérséklet, aminek természetesen megvan az ára, de a másik helyen is sokba volt a fűtés, de ott még vacogtunk is. Amott úgy volt, hogy a lány szobájában 21 fok volt úgy, hogy nagyobb hidegben állandóan ment a konvektor, ami zabálta a gázt (nyílászárók elavultak), a mi szobánkban 16 fok, a konyhában látszódott a lehelet, a seggem majd ráfagyott a wc ülőkére... A fürdőben is nagyon hideg volt, a lányt a szobájában fürdettük. Meg akkor még ott is evett, de most már, hogy ilyen nagylány, elég macerás lett volna mindent az ő szobájában megoldani úgy, hogy menne minden fele, lehetetlen bezárni. Jól tettük, hogy belevágtunk, és mertünk kockáztatni. :)



Ott egy kakukktojás, vagyis Móki, aki játéknak álcázza magát, hogy bent maradhasson :) 



 Már nem is bánom, hogy narancssárga a fal. Néhol azért már lehetne rajta javítani, de pár évet még lazán kibír festés nélkül. A "csillárt" én csináltam. :) Úúúú, a konyhába meg neten találtam egy ötletet, ami még férjnek is tetszik, és nemsokára meg is valósítjuk: fém tésztaszűrő fog lógni függeszték gyanánt.
Tündüs szobájába majd még érkezni fog egy kis szekrény, amire a játékokat fogjuk rakni. Az natúr színű, és szívem szerint fehérre varázsolnám valahogy, de lehet, hogy ha hagyom barnán, úgy sem üt el nagyon. Ezt majd még megálmodom.
Az is tervbe van véve, hogy képeket rakok a falra, csak ugye betonba nem olyan egyszerű lukat ütni. Van "gyárilag" pár csavar, és lehet, hogy úgy csinálom, hogy kettő közt kifeszítek zsinórt, és arra fa ruhacsipesszel rögzítem a képeket. Olyan jó, hogy van mit csinálni, nagyon élvezem a tervezgetést, kivitelezést, és olyan hihetetlen, hogy ez a mienk, és úgy csináljuk, ahogy csak kedvünk tartja. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése