lassandebiztosan

2012. június 15., péntek

Marha

Az úgy volt, hogy nem főtt meg időre a sárgaborsó főzelék a leányzónak, így gondoltam, az üveges kaját hívom segítségül. Lekaptam egyet, bolognait ragadtam meg, gondoltam jó lesz. Lapátolom a kis szájába, mire már egy jókora adag elfogyott, olvasom az összetevőket, és megakadt a szemem, hogy 5% marhahúst tartalmaz. Na gondoltam hurrá... :/ Most nem mentegetőzöm, de én is megfáztam, nyűgös vagyok, a lány is, így csak rálestem az üvegre, és látva, hogy tejszármazék mentes, már adtam is neki. Végül, mivel már jelentős hányada elfogyott, úgy voltam vele, hogy akkor egye meg az összeset, most már úgyis mindegy.
Egyébként nem is mondták a gasztroenterológián, hogy tejallergiásoknak nem jó marhahúst sem adni. Lehet, másoknak ez egyértelmű, de nekem nem. Tudom, hogy a tehénből gyün a tehéntej, de hát a francnak jut eszébe olyan, hogy a hasonló fehérjeszerkezet miatt gondot okozhat a husi is... Amúgy rám ez nem jellemző, mindenen átbogarászom az összetevőket, és szigorúan tartom a diétát, olyat sem adok, ami nyomokban tartalmazhat, erre most jól megtömtem marhahússal, mikor már szinte tökéletesnek mondható az emésztése. :( Nem voltam büszke magamra, és bűntudatom is volt, de azzal nyugtattam magam, ha nem bújom a netet, nem is tudtam volna róla.
Ma délelőtt szerencsére volt nagydolog, így van remény, hogy nem okoztam nagy bajt. Persze még hetekkel az elfogyasztást követően is jöhetnek tünetek, de én úgy gondolom, van rá esély, hogy megússzuk.

Fene ebbe a takonykórba is, úgy volt, hogy ma eljön egy barátom, de le kellett mondanom. Rengetegen betegek, mondjuk ilyen időjárás mellett nem csoda. A rohadt szemtapasz is felhúzott, ugyanis nem jó helyre tapadt, és maradt egy kis rés az orránál, amin keresztül szépen telelőttem a szemét orrsprével. Így aztán vehettem le... Viszont kitaláltam egy jót: a délutáni alvás alatt csempésztünk a szemére egy újat, és ebből jött az ötlet. Mégpedig az, hogy Apjuk meló előtt, mikor még szunyókál a lány, jó lenne, ha tapasztana, így a Cuki és én is jobban járnánk, nem kellene már korán reggel hadakoznunk egymással. Remélem összejön a terv, nagyon sokat segítene!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése