lassandebiztosan

2012. április 6., péntek

2 mozgalmas, és izgalmakkal teli nap

Tegnap meglátogatták Cukit az unokatestvérei. Úgy örült nekik, vigyorgott, kuncogott. Kivittük a járókát, és abból szemlélődött. :) Hintáztak is. Jó kis délután volt. Este mondta Embör, hogy milyen kár, hogy nem szaladgálhatott, tipeghetett uncsitesókkal. Nekem is átsuhant ugyanez az agyamon. Nem zuhanunk ilyenkor depresszióba, de azért csak sajnálja az ember...

Ma meg rohanás volt az egész nap. Reggel mentünk a Tesco-ba gyalog. Be volt borulva, de azért nekivágtunk az oda-vissza 6 km-nek. Néztem volna homokozó formát, de nem volt kimondottan aranyos. Így maradtam egy Hello Kitty-snél. Ennek van keze, lába, és szerencsére Kitty fején kívül van egy cuki maci szerű is. Nem gyűlölöm szívből Hello Kitty-t, de nem is rajongok érte túlzottan. Ez meg jó lesz szülinapi ajándéknak is.
Vásároltunk még egy füstjelzőt is. CO jelzőnk van, de nem ártana egy emilyen is. Hazahozva viszont a teszt gombra nem üvöltött, így miután elaludt a Cukker, biciklire pattantam, és visszatekertem. Nem bántam, mert imádok biciklizni, és úgyis rég voltam már egyedül, így kimondottan jól esett. Visszakértem az árát, kérdezték akarok -e másikat; mondom nem, hisz eljátszotta a bizalmamat a szerkentyű. Valamikor viszont majd be kell ruházni, mert régi házban élünk, ahol alumínium vezetékek vannak, ami nem a legbiztonságosabb elektromos hálózat, sőt, még földelés sincs, így mindig attól rettegek, hogy kigyullad a ház. Ha minden jól megy, anyósom élettársa, aki villanyszerelő, megcsinálja a földelést. Az újrahúzás viszont mocskos sokba kerülne, így az még várat magára.

Vettem hangyairtót. Becsaptak a dögök, mert 1 napig úgy csinálták, mintha felszívódtak volna, de aztán persze előjöttek. Szóval nem vált be a sütőporos-cukros megoldás. Lehet, ha többet várok, attól is eltűntek volna, de már nem bírtam őket nézni. BioKill nevezetűt vettünk, állítólag ez nem olyan káros. Remélem, de kicsit vegyszerfóbiás vagyok. Befújás után másfél óráig szellőztettem.
Itthon még kertészkedtem is egy kicsit, egy helyen nagyon elszaporodott a moha, így azt kigereblyéztem. Egy jó nagy zsák lett, pedig kis területről van szó. Nem vagyok gyepmániás, de mivel valószínűleg Tündüs még a tél előtt totyogni és járni fog, így most szívügyemnek érzem a gondozását. :) Magot is szórtam, jó lenne, ha ideérne a beígért eső, és kikelnének. Kicsit beöntöztem, de az szerintem nem elég.

 A nap fénypontja, (szerintem emiatt nem b*szódtam fel azon, hogy vissza kellett vinnem a füstjelzőt, és azon sem, hogy a blokkon drágább volt a Kitty-s homokozós szett, mint kiírva...) hogy a kisasszony reggel mászott. Olyan ügyesen pakolgatta a kezeit és a lábait, és végre nem zuhant össze. Büszke vagyok rá, nagyon jó volt látni!!! A gyógytornászunk meg egy jós. Mindig eltalálja, hogy mikor fog ezt-azt csinálni a lány, én meg persze kételkedem, de aztán csak bejön, amit mond. Karácsonykor kezdett kúszni, húsvétra meg mászik. :) Többször is megmutatta a tudományát, az apja is látta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése